Замовити дзвінок

Закрити форму

Всі поля обов'язкові для заповнення.

Закрити форму

Всі поля обов'язкові для заповнення.

Захистіть себе від грипу – зробіть вакцинацію

Захистіть себе від грипу – зробіть вакцинацію

Грип є одним з найпоширеніших інфекційних захворювань від якого щорічно страждають мільйони дорослих та дітей. Це гостре вірусне респіраторне захворювання верхніх дихальних шляхів, що передається повітряно-крапельним шляхом. Хвороба дуже підступна, в першу чергу своїми ускладненнями, такими, як бронхіт, пневмонія, енцефаліт та інші важкі захворювання.

Одним з ефективних засобів боротьби з грипом є сезонна вакцинація. В медичному центрі «Клініка Мануфактура» можна провести вакцинацію від грипу, як дорослим, так і дітям. У нашій клініці використовують безпечну та дуже ефективну вакцину «Ваксігрип Тетра» ( від 3-х років), яку виробляє провідна французька компанія Санофі Пастер С.A. та “ДжіСі Флю” (від 6-ти місяців), виробник Грін Кросс Корпорейшн, Південна Корея. Склад цієї вакцини оновлено згідно з рекомендаціями ВООЗ, щоб найбільш ефективно захистити від штамів грипу, які будуть переважати у цьому році.

Перед вакцинацією необхідно пройти медичний огляд у терапевта – для дорослого, чи у педіатра – для маленького пацієнта. Оптимальний період вакцинації – жовтень-листопад, так як для формування стійкого імунітету потрібно 14-21 день.

Щорічна вакцинація дозволить суттєво знизити ризик захворювання , а в випадку його виникнення запобігти тяжким ускладненням.

Захистіть себе і своїх рідних!

Записатися на вакцинацію від грипу в Клініку Мануфактура ви можете за телефоном: (044) 200 11 99.