Лазерне лікування

Лазерне лікування вад розвитку судин. Лазерна терапія при акне та постакне. Лазерне усунення шрамів та стриїв. Лікування апное та храпу за допомогою лазера. Безпечні та патентовані процедури сучасної лазерної медицини.

Лікування вад розвитку судин та судинних уражень

Багато судинних уражень та вад розвинку найефективніше та безпечніше піддаються лікуванню за допомогою лазера. Принцип такого апаратного лікування оснований на дії довгоімпульсного лазерного променю, який проникаючи під шкіру на глибину пролягання судини створює однорідне нагрівання та виконує коагуляцію судини без пошкодження прилеглих тканин та шкіри. Результат лікування вад можна бачити безпосередньо після проведення медичної процедури. Таким способом в клініці «Мануфактура» успішно лікуються:

• гемангіоми
  • "винні" плями
  • телеангіектазії
  • ангіоми
  • венозні "озера"
  • судинні сітки
  • ретикулярні вени

Лікування розширених кровоносних судин шкіри (куперозу) та розацеа

Купероз - видимі широкі венозні капіляри, що проявляються на шкірі у вигляді судинних зірочок та сіток. Він найчастіше є косметологічною проблемою для людей із сухою, тонкою та чутливою шкірою. Хоч купероз і не несе в собі "хворобної" складової, він спричиняє психологічний дискомфорт, особливо, якщо прояви куперозу не можна назвати поодинокими.

Розацеа ж вже є захворюванням шкіри. Як і будь-яке захворювання воно має свої стадії розвитку: спочатку з'являється аномальне почервоніння шкіри (ерітрема), надалі відбувається її запалення та з'являються гнійні висипи (папули) та гіперкератоз (надмірно швидкий поділ клітин рогової поверхні шкіри і подальше її ураження). В самому ж початку свого розвитку розацеа може проявлятися куперозом. Причиною ж розвитку захворювання полягає у зміні тонусу поверхневих судин шкіри.

Лазерне лікування куперозу та розацеа відбувається завдяки зменшенню запалення в шкірі, її укріплення, підвищення тонусу та поступового звуження судин. Унікальні запатентовані технології FRAC3 і VERSA лазерного апарату, що застосовується в нашій клініці, дозволяє нам швидко позбутися куперозу та успішно долати усі прояви розацеа будь-якої склданості.

Лазерне лікування акне та рубців після акне

Суттєвий та довготривалий результат має лікування за допомогою лазера всіх видів акне та постакне.

При акне (запальних висипаннях на шкірі, що виникають внаслідок накопичення підшкірного жиру та кератину) лікування проводиться контрольованим лазерним променем безпосередньо на гіперактивні сальні залози, що знижує їхню секрецію, зменшує наявні запалення та запобігає розвитку нових. Загалом легкі та помірні запальні прищі зменшуються в інтенсивності та частоті, та, часто, зникають за кілька лікувальних процедур.

Найприкрішим у вугревій хворобі є її наслідки - у місцях локалізації вугрів можуть з’являтися келоїдні або гіпертрофічні рубці, але найчасті виникають атрофічні зміни, за яких шкіра в місцях прояву патології витоншується, зменшується в об'ємі і втрачає еластичність. Цей патологічний процес руйнує всі шари шкіри та підшкірну жирову клітковину і є незворотнім у разі відсутності вчасного лікування. Лазерна терапія в таких випадках забезпечує делікатну процедуру шліфовки - лазерний промінь діє на поверхневий шар шкіри, зменшує рубцеву тканину та стимулює синтез нового колагену.

Лазерне лікування вугревої хвороби та її наслідків не потребує застосування медичних препаратів, досить швидко та м'яко видаляє запалення та рубці, покращує структуру шкіри, її колір, запобігає появи нових запалень і є абсолютно безпечним способом терапії.

Усунення шрамів та стриїв

Шрами будь-якого походження, а також стриї (відомі як розтяжки) на шкірі добре лікуються за допомогою лазера. Процедура є неінвазивним методом (без хірургічного втручання), має миттєвий видимий результат, легко переноситься пацієнтами, повністю контролюється лікарем і є безпечною процедурою.

Апарат дозволяє контролювати не лише розмір поверхні шкіри, яка піддається обробці, але й глибину проникнення лазерного променю - саме ту, на яку необхідно, для легкого шліфування пошкодженої ділянки та одночасного стимулювання до вироблення нового колагену. Канали шкіри, що піддалися такій точній мікроабляції будуть замінені новими, більш щільними та здоровими тканинами по мірі формування нової шкіри.

Лікування храпу та апное

Застосування лазеру при лікуванні храпу та апное (тимчасове зупинення дихання уві сні) засвідчує доведений ефект тривалістю до року.

Методика заслуговує на увагу не лише ефективністю та відчутним результатом вже після першого сеансу, але й комфортністю її проведення для пацієнта. Процедура є неінвазивною (без хірургічного пошкодження тканин), не вимагає анестезії ні до, ні після проведення, як і додаткових лікувальних заходів чи застосування медикаментів. Одразу ж після процедури пацієнт повертається до своїх буденних справ і відчуває полегшення та поліпшення сну після першого ж сеансу - в середньому зниження інтенсивності та амплітуди храпу після першого сеансу складає до 50%. Повний курс лікування складається з трьох окремих 20-хвилинних сеансів лікування протягом шести тижнів.

Процедура виконується за допомогою поверхневих лазерних імпульсів щадної потужності без абляції. Поверхневе проникнення тепла в тканини м'якого піднебіння викликає їх ущільнення та зміцнення, не завдаючи пошкоджень чи негативних наслідків. Результати клінічних досліджень підтвердили, що процедура є безпечним і ефективним методом значного зменшення храпу.

Як пройти курс лікування лазером в МЦ «Клініка Мануфактура»

Щоб отримати будь-який курс лазерного лікування необхідно записатися на консультацію до лікаря для точної діагностики та призначення відповідної терапії. В онлайн формі запису на прийом на нашому сайті оберіть послугу "Процедура лазерного лікування" зі списку спеціалізації лікарів/переліку послуг, виберіть дату, в коментарях ви можете уточнити процедуру, на яку хочете записатися.

Лазерне лікування, косметичні процедури та хірургічні операції проводяться в філії Медичного центру «Клініка Мануфактура» у с. Капітанівка. Розташування філії та графік роботи дивіться у розділі Як дістатися

В клініці «Мануфактура» лазерне лікування проводиться апаратом Fotona SP Dynamis, який вміщує в собі дві лазерні системи на базі ербієвих і неодимових лазерів (Er:YAG и Nd:YAG), що визнані "золотим стандартом" у всьому світі. Захищений світовими патентами (14 патентів) апарат гарантує найвищий рівень безпеки та надійності, а оригінальні лазерні технології та методики дозволяють виконувати низку особливих високоточних лазерних процедур, в тому числі, хірургічних. Будь-які лазерні процедури апаратом переносяться пацієнтами винятково легко.