Діагностика захворювань шлунково-кишкового тракту

Медичний центр «Клініка Мануфактура» пропонує повний комплекс сучасних діагностичних і лабораторних досліджень для своєчасної і точної діагностики захворювань шлунково-кишкового тракту (запальних змін, виразкової хвороби, новоутворень на ранніх стадіях розвитку) та призначення ефективного лікування.

В клініці проводяться такі ендоскопічні діагностичні дослідження:

Дослідження виконуються  під керівництвом лікаря п.Калюжного Андрія Михайловича - досвідченого сертифікованого фахівця з досвідом роботи в даній сфері понад 20 років.

Обладнання: відео з камери ендоскопа проектується за допомогою найсучаснішої відеосистеми фірми «OLYMPYS», яка є світовим лідером у виробництві медичного обладнання даного напрямку. Система, що використовується - EVIS EXERA III CV-190.

Ендоскопія може проводитися із застосуванням седації («медикаментозного сну»), що забезпечує відсутність дискомфорту та больових відчуттів під час та після процедури.

Для проведення обстеження у «медикаментозному сні» пацієнтові потрібно додатково здати аналізи (загальний аналіз крові, коагулограму, кров на глюкозу), пройти електрокардіограму та консультацію анестезіолога.

Записатись на дослідження та консультацію ви можете за телефоном або заповнивши онлайн-форму "Записатися на прийом" та вибравши потрібну послугу у розділі "Діагностика" .