Діагностичний центр

Діагностичне обстеження

Медичний центр «Клініка Мануфактура» - це лікарня, де надається повний цикл медичних послуг. Ми приймаємо пацієнтів на лікування з уже встановленими діагнозами або діагностуємо чи дообстежуємо їх в нашому Діагностичному центрі. Наша діагностика базується на результатах інструментального обстеження, що проводиться на апаратах експертного класу лікарями-рентгенологами та УЗД-спеціалістами з великим досвідом роботи. Наша власна медична лабораторія та лабораторії-партнери мають акредитаційний сертифікат вищої категорії МОЗУ та пройшли міжнародні аудити. В нашому медичному центрі можна пройти комплексне обстеження або окремий вид обстеження, який необхідний вашому лікарю. Всі результати ви отримуєте на руки чи електронною поштою. Для зручності, ви можете завантажити результати з електронної картки пацієнта в електроному кабінеті, який автоматично зберігає їх після затвердження лаборантами чи лікарями-клініцистами.

Послуги діагностики в нашому центрі

• Магнітно-резонансна томографія: застосовується для діагностики захворювань головного, спинного мозку, хребта, суглобів, серця та судин. МРТ ефективний і для обстеження органів малого тазу та черевної порожнини, окрім шлунку та кишківника - ці органи найкраще обстежувати ендоскопічними методами. МРТ не променевий, безболісний і дуже інформативний метод для постановки точного діагнозу ряду захворювань та патологій. В нашому Діагностичному центрі МРТ діагностика проводиться на апараті Vantage Elan 1.5 Tesla (2017 року випуску) від «Toshiba medical».
  • Комп'ютерна томографія: надає тривимірне рентгенівське зображення практично будь-якого органу тіла і використовується для діагностики раку та інших пухлинних утворень, патології та захворювань органів черевної порожнини, легень, кісткових тканин, крововиливів та складних переламів і травм. КТ дає променеве навантаження на пацієнта, тому доцільність проведення такого обстеження та доза опромінення встановлюються за клінічними показниками. Апарат для комп'ютерної томографії в нашому центр проводить багатозрізове сканування (мультиспіральне), це томограф Aquilion Lightning від «Toshiba medical» 2017 року випуску. Детальніше про МСКТ в нашому центрі, читайте: КТ-діагностика.
  • Мамографія: золотий стандарт в діагностиці раку та інших захворювань молочної залози. На сьогоднішній день це єдиний метод діагностики раку молочної залози на ранній стадії. Це рентгенологічне обстеження з променевим навантаженням допустимим для щорічного профілактичного обстеження пацієнток. В нашому центрі діагностика молочної залози проводиться на мамографічній цифровій системі «Clarity 3D PLANMED» фінської компанії «Planmed Oy» 2018 року випуску.
  • Цифровий рентген: рентгенографія за допомогою комп'ютеризованої системи дозволяє отримати знімки більш високою роздільною здатністю, а значить підвищують діагностичну цінність обстеження. Рентген здатен діагностувати запальні захворювання на ранніх стадіях, хоча в окремих випадках запалення, може програвати у точності КТ. Найчастіше рентген використовують для діагностики переломів, вивихів артритів кісток та суглобів, більшості захворюваннь дихальних органів та кісток черепа. Наш цифровий рентген-апарат виробництва компанії «Shimadzu» 2016 року випуску.
  • УЗД: ультразвукове дослідження найпоширеніший, найдоступніший і найпростіший метод діагностики практично будь-якого органу тіла. УЗД бачить структуру, розміри внутрішніх органів та м'яких тканин і може оцінити відхилення від норми. Інформативність, доступність та безпечність УЗ-діагностики дозволяють призначати його в якості динамічного спостереження, перевіряючи таким чином зміни і контролюючи ефективність лікування. Ми проводимо всі види УЗД обстежень, а також інвазивні методи досліждення, як біопсія, під контролем УЗД. Про ультразвукову діагностику в нашій клініці, читайте тут.
  • Ендоскопічні обстеження: проводяться для діагностики стану слизової порожнистих органів - стравоходу, шлунку, кишківника та полості матки, а також для візуального огляду дихальних шляхів. Це єдиний найінформативніший спосіб, який дозволяє не лише обстежити, але й, в деяких випадках, провести лікування - усунути виявлену патологію. Для обстеження стравоходу та шлунку проводиться гастроскопія. Для діагностики кишківника - колоноскопія. Для діагностики стану ендометрію - гістроскопія.  Для обстеження дихальних шляхів проводиться бронхоскопія. Ми проводимо всі види ендоскопічних обстежень та хірургічних втручань.
  • Біопсії: це вид хірургічної процедури, яка проводиться для отримання зразка біоматеріалу (рідини, клітин, тканин), щоб провести його в гістологічний та морфологічний аналіз в лабораторії. Це єдиний спосіб підтвердити чи спростувати злоякісний характер клітин та визначити тип раку, якщо він підтверджується.
  • Лабораторні аналізи: діагностика функціональності всіх систем організму та динамічне спостереження стану людини. Детальніше про лабораторне обстеження в нашій клініці тут.