приватные клиники киева приватна_онкологічна_лікарня_в_києві

Комп'ютерна тракція хребта

Витягування (тракція) хребта це серія дозованих по силі та часу впливів - натягування та ослаблення - хребта, є високоефективний методом лікування, що має водночас миттєвий знеболюючий та тривалий терапевтичний ефект на ділянки дегенеративних та компресійних уражень хребта. Основний механізм дії витягування полягає в декомпресії анатомічних структур: збільшення міжхребцевих і міжсуглобних відстаней, розширення міжхребцевих отворів, розвантаження хребетно-рухових сегментів, зменшення внутрішньодискового тиску та розблокування міжхребцевих суглобів. Тракція добре зарекомендувала себе в якості профілактики захворювань хребта і показана для застосування як при достатньому фізичному навантаженні, так і для людей з малорухомим способом життя при появі перших ознак остехондрозу.

Сутність тракції полягає в тому, що за допомогою короткочасної або тривалої тяги долається м'язовий спазм, усувається зміщення хребців та деформація хребетного стовпа. За допомогою постійного витягування досягається подовження хребетного стовпа в певному місці і утримання його в потрібному положенні з можливою подальшою його фіксацією спеціальним корсетом.

В залежності від ритму впливу, проводяться безперервні, переривчасті та циклічні тракції. Безперервні тракції надають в основному декомпресійний вплив. Переривчасті тракції характеризуються поступово збільшуваною тягою, максимальний рівень якої утримується протягом кількох хвилин, потім тяга поступово зменшується, аж до повного розслаблення. Переривчаста тракція більш ефективна, ніж безперервна, а вплив на пацієнта при цьому менш різкий і інтенсивний.

Суть циклічного витягнення полягає в тому, що швидка тракція, виконувана протягом декількох періодів (сила тракції при цьому також варіюється), змінюється швидкою релаксацією, тобто задається певний ритм витягування. Поряд із впливом на кістково-суглобово-зв'язковий апарат циклічна тракція вибірково впливає на рівні глибоких м'язів, сприяючи поліпшенню кровообігу. При гармонійно пульсуючому натягуванні вся активна сила передається приємною пульсуючою вібрацією. Тракція задається комп’ютерною програмою з повним контролем за терапією, яку можна бачити на дисплеї. Управління дозволяє проводити процедури з високою точністю, а комп’ютер постійно перевіряє задані дані.

В клініці «Мануфактура» використовується модель тракційної установки «Ормед Тракціон» для сухої імпульсної витяжки хребта і великих суглобів з комп’ютерним контролем динаміки та сили витягнення, глибоким прогріванням для більшої ефективності та релаксації під час витяжки. Ми проводимо тракції шийного, грудного, поперекового відділів хребта, а також тракцію суглобів кінцівок.

Показання до застосування тракції хребта:

• Гострий і підгострий больовий синдром, що виник в результаті компресії
  • Нейродистрофічні процеси: остеохондроз, спонділоперіартроз, лігаментоз, спондильоз, з вираженим больовим синдромом та/або гипертонусом
  • Протрузії та міжхребцеві грижі
  • Нейросудинні і нейротрофічні порушення
  • Рефлекторний м'язово-тонічний біль
  • Псевдоспонділолістез
  • Радікулоішемічні синдроми з повільним прогресом
  • Патологічна міофіксація м'яза-еректора спини

Протипоказання до застосування тракції:

• Гостра стадія вертеброгенного захворювання
  • Порушення кровообігу у спинному мозку
  • Інфекційні захворювання оболонок головного/спинного мозку
  • Нестабільність хребців
  • Синдром здавлення спинного мозку
  • Грижі дисків з випадінням елементів у просвіт спинномозкового каналу
  • Сколіоз в дитячому віці
  • Уроджені та набуті деформації хребців
  • Системні захворювання кісткової тканини (остеопороз, мієломна хвороба та ін.)
  • Декомпенсована гіпертонічна хвороба
  • Важка ступінь серцевої та/або легеневої недостатності
  • Інфекційні хвороби
  • Гострі захворювання шлунково-кишкового тракту
  • Вагітність
  • Загострення психічних захворювань
  • Пухлини та метастазування
  • Наявність вираженої негативної реакції на пробну тракцію

Як проводиться тракція хребта:

Процедура обов'язково починається з пробного витягування протягом 3х хвилин. Тривалість кожної процедури 10-25 хвилин, а курс лікування залежить від діагнозу, наприклад, протрузії можна скорегувати за курс з 6-7 сеансів, тоді як міжхребцеві грижі виліковуються через декілька серій з 10-15 процедур, протягом 3-4 місяців. Після процедури витягування пацієнт повинен обов'язково залишатися в горизонтальному положенні протягом 30-45 хвилин або бути зафіксованим спеціальним корсетом.

Вартість послуг

Комп'ютерна витяжка хребта
Послуга
Ціна