приватные клиники киева приватна_онкологічна_лікарня_в_києві

Наші партнери

Клініка «Мануфактура» прагне налагоджувати та розвивати стосунки з закордонними клініками як для обміну професійним досвідом, що дозволяє вдосконалювати якість наших послуг, так і для надання можливості пацієнтам отримати кваліфіковану консультативну медичну допомогу у вирішенні питань свого здоров’я. Нині наша клініка готова допомогти в оформлені запиту щодо поставленного в Україні діагнозу, призначеного лікування, а також підготувати та відправити біоматеріяли на аналіз в закордонні лікарні, з якими клініка «Мануфактура» має налагоджені професійні зв’язки. Ми надаємо інформаційну допомогу пацієнтам щодо можливостей та профілю наших зарубіжних партнерів в наданні певної медичної допомоги, допомагаємо налагодити зв’язок з клінікою, якщо її вибрано для лікування.

TAS life

Страхова компанія TAS Life – українська компанія, національний лідер України на ринку страхування життя. Входить до складу однієї з найбільших банківських груп ТАС.

Компанія є партнером МЦ «Клініка Мануфактура» в обслуговуванні клієнтів компанії за програмами медичного страхування. Програми медичного страхування TAS Life забезпечують лікування у разі діагностування критичних хвороб: онкологічних, серцево-судинних та неврологічних патологій і покривають, в тому числі витрати, пов'язані з кардіохірургією, нейрохірургією, трансплантацією життєво важливих органів та реабілітаційні програми.

Приватна клініка «Кардіоліта»

м. Каунас та м. Вільнюс, Литва

Клініка «Кардіоліта» - це мережа клінік, яка зібрала одних з кращих лікарів Литви у двох литовських містах: Вільнюсі та Каунасі. На базі медичних центрів клініки працюють більше 400 лікарів, що спеціалізуються у 45 областях медицини та надають понад 1500 послуг - від консультацій лікарів загальної практики і лікарів-фахівців до проведення найскладніших операцій пацієнтам як Литви, так і з-за кордону.

ARX

Страхова компанія ARX – частина міжнародної канадської страхової групи Fairfax Financial Holdings. Страхування на випадок онкології та інших важких захворювань. Повна або часткова виплата коштів за медичне обслуговування. Корпоративне медичне страхування.

Арсенал

СК «Арсенал Страхування» є членом Ліги Страхових Організацій України. Часткове та повне покритя витрат на невідкладні види медичної допомоги, планове стаціонарне лікування, амбулаторно-поліклінічного лікування, вакцінації та вітамінізації. Діагностика та лікування вперше виявлених критичних захворювань, в тому числі злоякісних онкологічних.

С.О.С Сервіс Україна

«СОС Сервіс Україна» є спільним проектом між ВАТ СК «Скайд-Вест», нідерландською компанією ENІ ltd. та урядом королівства Нідерландів. Відшкодування медичних витрат за невідкладною допомогою у зв’язку з розладом здоров`я, що стався внаслідок ДТП, в тому числі стаціонарне лікування, при встановленні інвалідності з будь-якої причини (1 та 2 групи) та критичних захворюваннях (інфаркт, інсульт, рак та ін.).

Уніка

Відшкодування витрат за медичні послуги за програмами добровільного медичного страхування компанії. Власники полісів добровільного медичного страхування мають можливість лікуватися клініці, отримуючи стаціонарну та амбулаторну медичну допомогу, узгоджену з асистансом страхової компанії. Програми також включають доставку медикаментів.

Вусо

Покриття медичних витрат та медичний асістанс для всіх застрахованих та їхніх сімей: невідкладна медична допомога та госпіталізація, стаціонарне та амбулаторне лікування, профілактичні та лікувальні процедурі.

ТАС

Покриття медичних витрат за страховими програмами компанії, що можуть включати: витрати при виникнення гострої хвороби, що вимагає екстреного лікування або хірургічного втручання, в тому числі в наслідок нещасного випадку, ДТП чи критичного захворювання (лікування онкологічних, кардіологічних захворювань, нейрохірургії); перебування на стаціонарному та амбулаторному лікуванні, часткова або стійка втрата працездатності; витрати на реаібілітаційні програми після перенесених важких захворювань та травм.

Провідна

Покриття медичних витрат за комплексними програмами добровільного медичного страхування компанії, включаючи лікування та реабілітація при нещасних випадках, амбулаторно-поліклінічну допомогу, а також консультації терапевтів, педіарів та лікарів вузької спеціальності для виявлення та запобігання захворювання і подальшого його лікування, та невідкладну медичну допомогу, лікування в стаціонарі та забезпечення медикаментами.

Універсальна

Страхова компанія Універсальна - на ринку страхових послуг з 1991 році, а з 2019 частина світової фінансової групи Fairfax Financial Holdings. Надання медичних послуг дорослим та дітям за страховим полісом у випадках травм, опіків, отруєнь, укусів тварин та комах, обмороження та інші, включаючи страхові події в школі, на роботі та відпочинку. Повне відшкодування витрат на лікування на стаціонарі, за викликом швидкої допомоги, організації екстреної госпіталізації.

Оранта

Національна акціонерна страхова компанія (НАСК) «Оранта», правонаступниця Укрдержстраху. На ринку страхових послуг з 1921 року. Медичне страхування в межах страхування нещасних випадків.

Крона

Організація консультацій та медичної допомоги будь-якого рівня складності. Фінансування медичних послуг: консультацій, діагностичних досліджень, хірургічних операцій, медичних маніпуляцій. Медикаментозне забезпечення та організація доставки лікарських засобів. Проведення медичних профілактичних заходів та оздоровчих процедур.

Марс-Асистант

Медичний супровід та організація допомоги.

Для оформлення запиту в одну із лікарень наших зарубіжних партнерів, просимо звертатися за контактами нашої клініки. Адміністрація клініки «Мануфактура» запросить вас для обговорення деталей вашого запиту, надасть всю можливу інформацію для обрання закладу до звернення та допоможе в підготовці медичних матеріалів для отримання повноцінної відповіді.