Консультація онколога

Лікар-онколог вивчає анамнез, скарги та результати діагностичних досліджень пацієнта на предмет остаточного онкологічного діагнозу захворювання. Збирається не лише поточна інформація про загальний стан вашого організму та наявні скарги, але і висновки інших лікарів на підставі наданих медичних документів.

Коли призначається та що включає консультація онколога

До онколога пацієнтів часто направляють лікарі-спеціалісти після виявлення патології у тканинах органу чи при таких його дисфункціях, які дають підстави підозрювати злоякісний характер захворювання. Підставами для додаткової консультації у онколога можуть бути зміни у клінічних показниках крові та сечі, тривалі функціональні розлади травної системи, дихальної, сечовидільної системи при неуспішному їх лікуванні у попередніх діагнозах.

На консультації онколога від пацієнта вимагається правдиво розповісти про свій стан, симптоми (скарги, болі), надати медичні документи з результатами попередніх обстежень та висновків лікарів, а також іншу важливу інформацію. Особисті враження людини беруться до уваги не менше ніж результати діагностичних обстежень, і у сукупності стають запорукою правильно поставленого діагнозу.  Тому, що більше інформації ви дасте лікареві на консультації, то чіткішою буде для нього картина, вибір методів додаткового діагностичного вивчення захворювання та подальший вибір тактики лікування.

В більшості випадків, підтвердження чи уточнення онкологічного діагнозу вимагає додаткового обстеження. Саме за їхніми результатами та з отриманої інформації від пацієнта онколог може підтвердити захворювання на рак, визначити стадію розвитку та ступінь ураження всього організму.

Що таке онкологічний консиліум або МОК

Захворювання на рак навіть при однакових діагнозах має дуже індивідуальну картину у кожного пацієнта. Вибір індивідуальної схеми лікування та залучення спеціалістів клініки до комплексного лікування раку здійснюється лікарем-онкологом спільно з командою лікарів онкологічного консиліуму, що є обов'язковим та основним етапом у виборі стратегії лікування хворого в клініці «Мануфактура».

Онкологічний консиліум (або мультидисциплінарна онкологічна комісія - МОК) збирається для розгляду кожного конкретного випадку окремого хворого і складається з практикуючих онко-фахівців: хіміотерапевтів, променевих терапевтів, хірургів-онкологів та інших спеціалістів нашої клініки: радіологів, анестезіологів, кардіологів, судинних хірургів, ендокринологів. Комісія вивчає медичний профіль пацієнта: його загальний стан здоров'я, наявність інших захворювань, стадію онкологічної патології, оцінює прогнози перебігу хвороби та ризики. Власне робота всієї команди допомагає лікарю онкологу визначитися з найбільш ефективною тактикою лікування пацієнта та корекцією супутніх патологій чи ускладнень.

Як записатися на консультацію до онколога

В медичному центрі «Клініка Мануфактура» записатися на консультацію до лікаря онколога можна за направленням спеціалістів нашої та інших клінік. Також проводиться консультація та лікування пацієнтів при вже встановленому онкологічному діагнозі. Для запису на консультацію обирайте зручний для вас спосіб:

Документи, які потрібно надати на консультації у лікаря онколога:

• результати лабораторних аналізів;
  • результати УЗД, КТ, МРТ, сцинтиграфія. Файли у форматі DICOM приймаються через додаток "Особистий кабінет пацієнта" в розділі "Мої файли/документи" або через інтернет-сервіс файлообміну
  • матеріали проведених біопсій (парафінові блоки, скельця з біопсійним матеріалом)
  • докладна виписка або медичні висновки.

Строк давності документів повинен бути до 3-х місяців!

За напрямком
За послугою