приватные клиники киева приватна_онкологічна_лікарня_в_києві

Гематолог

Консультація гематолога для діагностики захворювань системи крові та симптоматичних змін показників крові, притаманних іншим хворобам. Встановлення точного діагнозу, призначення ефективного лікування, а також систематичне спостереження дорослих та дітей з гематологічною патологією.

Консультація гематолога

Гематолог спеціалізується на діагностиці, лікуванні та профілактиці порушень крові, кровотворних органів та лімфатичної системи. Серед гематологічних захворювань є дуже серйозні та небезпечні, наприклад лейкоз та лімфома. Незалежно від виду гематологічного захворювання, порушення кровотворення та лімфатичної системи має суттєвий вплив на роботу цілого організму, що напряму визначає якість та тривалість життя. Вчасно виявлена хвороба крові дозволяє отримати ефективне лікування першопричини нездоров’я.

Захворювання крові можуть проявлятися в будь якому віці, тому батькам важливо знати про можливі прояви порушень у дитини і вчасно звернутися по медичну допомогу. Зверніть увагу на перелічені нижче симптоми, які сукупно чи кожен окремо, є приводом звернення до гематолога:

• Блідість шкіри
  • Поява синців, особливо не пов’язаних з травмами чи забоями, носові кровотечі чи кровотечі ясен.
  • Болі у суглобах, кістках, хребті можуть бути початком прояву тяжкого захворювання.
  • Збільшені лімфатичні вузли.
  • Будь-які відхилення у показниках в загальному аналізі крові, що тривало або систематично проявляються.

Ми радимо не зволікати і не відкладати консультацію гематолога, якщо у вас чи у дитини є зазначені симптоми!

Зміни в аналізах крові можуть бути проявами захворювань інших органів та систем, тому гематологи зазвичай співпрацюють з іншими медичними спеціалістами.

В МЦ «Клініка Мануфактура» є можливість провести всі необхідні обстеження та консультації з вузькими спеціалістами для постановки правильного діагнозу.

Медичний нагляд у гематолога

Хворі з встановленим гематологічним діагнозом потребують тривалого нагляду гематолога. В нашій клініці забезпечується медичний супровід таких пацієнтів:

• лікування в клініці в режимі денного або цілодобового стаціонару;
  • медичний нагляд після завершення терапії;
  • діагностика, лікування і подальший нагляд амбулаторно.

Візити для контролю терапії та диспансерного нагляду призначається лікарем гематологом індивідуально і обов’язково включають необхідні аналізи.

Діагностика захворювань крові

Діагностика порушень у системі кровотворення проводиться на підставі низки аналізів, обов’язковими з яких є:

• Клінічний аналіз крові. Він включає загальний аналіз крові та лейкоцитарну формулу. На базі нашої клініки працює сучасна лабораторія, де загальний аналіз крові здійснюється з використанням гематологічного аналізатора (гемограма), підрахування лейкоцитарної формули здійснюється досвідченим лікарем-лаборантом. Матеріал для проведення загального аналізу крови береться з капілярної (палець) або венозної крові, при цьому більш об`єктивними є показники, отримані шляхом аналізу саме венозної крові, оскільки при її наборі відбувається мінімальна травматизація клітин і відсутні зайві добавки тканинної рідини.

Показники гемограми включають: лейкоцити, еритроцити, гемоглобін, тромбоцити (клітини, що утворюють кров’яний згусток), гематокрит (відношення клітин крові до рідкої плазми у крові) та інші.

• Біохімічний аналіз крові, на підставі якого можна робити оцінку роботи внутрішніх органів – печінки, нирок, серця.
  • Коагулограма, за якою визначають ефективність системи згортання крові та роблять висновок про здатність організму до захисту від кровотеч.

Для уточнення діагнозу та призначення найбільш ефективного лікування, обстеження може включати пункцію кісткового мозку або біопсію лімфатичного вузла. Такі діагностичні маніпуляції проводяться під анестезією.

В деяких випадках встановлення повної картини захворювання та постановка остаточного діагнозу доповнюється апаратним обстеженням (УЗД, КТ, МРТ) для перевірки розмірів та структури внутрішніх органів, які можуть змінюватися внаслідок хвороби або для виявлення кісткових змін чи пухлинних утворень.

В нашій клініці ми діагностуємо захворювання системи крові та симптоматичні зміни показників крові, які зустрічаються при інших хворобах та, після встановлення діагнозу, призначаємо необхідне лікування.

За напрямком
За послугою
За спеціалізацією
За ПІБ лікаря
* Ведіть пошук українською мовою

Ми діагностуємо та лікуємо

Коли обов'язково потрібно звернутися до гематолога

Вартість послуг

Лабораторні аналізи
Послуга
Ціна
Консультація гемотологів
Послуга
Ціна
Гемотолог
950 грн.
Гемотолог дитячий
1020 грн.

Клінічний онколог. Онкогематолог.
Педіатр, дитячий гематолог
Досвід роботи: з 1988 року

Статті

блог клініки мануфактура

Дата - 10.08.2020

Діагностика анемії

Оглядова стаття про постановку діагнозу анемія, які аналізи необхідні. Що таке залізодефіцитна анемія, ризики її виникнення у дитячому та підлітковому віці.

Всі статті