приватные клиники киева приватна_онкологічна_лікарня_в_києві

Мамографія

Мамографія це рентгенологічний знімок молочних залоз (мамограма), який є на сьогоднішній день найбільш ефективним способом обстеження здоров’я грудей і виявлення ракових захворювань на ранніх стадіях розвитку. Розрізняють оглядову (скринінгову) та діагностичну (прицільну) мамографію.

Скринінгова мамографія є оглядовим методом обстеження, яке дозволяє оцінити стан тканин і наявність в них аномальних змін пухлинного характеру. Її рекомендують проходити жінкам із групи ризику:

• жінкам старше 45 років;
  • жінкам з підозрою на пухлинне утворення, виявлене під час мануального огляду,
  • жінкам, у мами чи бабусі яких було поставлено діагноз раку молочних залоз.

Оглядова мамограма виявляє пухлинні утворення не злоякісного походження та аномальні зміни тканин, що потребують додаткового обстеження на предмет підтвердження ракового захворювання.

Діагностична мамографія є прицільним вивченням виявлених аномальних змін у тканинах для постановки точного діагнозу та вибору лікувальних заходів.

Коли і як проводиться мамограма

Оглядова мамографія не потребує направлення від лікаря, якщо ви належите до групи ризику. Прицільна мамографія виконується за направленням лікаря-мамолога або УЗД-спеціаліста.

Обстеження проводиться на спеціальному рентген-апараті, який фіксує молочну залозу між двома пластинами перед знімком. Саме цей процес може викликати дискомфорт або незначні больові відчуття. Рекомендується проводити діагностику у перший тиждень після останнього дня менструації, і уникати її під час неї та в останній тиждень циклу, з огляду на надмірну больову чутливість грудей у ці періоди.

Важливо! Дезодоранти, тальк, деякі парфумерній сполуки та кремові інгредієнті можуть створювати хибні сліди на зображенні, тому слід уникати їх використання в день діагностики та ретельно змити за день до дня обстеження.

Більше про обстеження та часті питання читайте у нашій статті «Мамографія: що важливо».

Мамографія в клініці «Мануфактура»

Діагностичне відділення нашої клініки використовує апарат високої точності зображення у різній площині, що забезпечує лікаря можливістю виявити зміни у тканинах на самих ранніх стадіях розвитку захворювання, об’єктивно підтвердити наявність патології, простежити в динаміці розвиток процесу та оцінити ефективність консервативного чи оперативного лікування. Ми проводимо діагностику на високому рівні, в комфортних умовах та з мінімально низьким впливом на організм.

Записатися на обстеження можна по телефонах клініки або за онлайн-формою "Записатися на прийом", обравши мамографію в розділі "Діагностика".

Вартість послуг

Мамографія
Послуга
Ціна