Програми медичного обстеження

Що таке профілактичне обстеження

Комплексне профілактичне обстеження, або диспансеризація, за умови регулярного проведення, допомагає виявити захворювання на стадії його розвитку, до появи у людини симптомів. Чим раніше виявлене будь-яке захворювання, тим легше його вилікувати або запобігти ускладненню. В сучасній медичній практиці для диспансеризації застосовують діагностичні комплекси грамотно розподілені у групи. Це можуть бути комплексні програми сфокусовані на певній системі організму для контролю хронічного захворювання або "слабкого місця" організму. Це можуть бути також комплекси загального профілактичного огляду, який дає можливість скласти швидкий звіт про стан здоров'я в цілому для виялення відхилень, що потребуватимуть діагностичного уточнення або спостереження, або дадуть упевненість в доброму здоров'ї пацієнта.

Для чого потрібні комплекси профілактичного обстеження:

• допомагають уникнути розвитку хвороби до стану, що вимагатиме складного і тривалого лікування
  • виявляють фактори, що можуть спричинити захворювання, і дають можливість дочасно запобігти появі хвороби
  • допомагають змінити медичну тактику при наявності хронічного захворювання

Наш Медичний центр «Клініка Мануфактура» вітає будь-які кроки пацієнтів на шляху профілактики розвитку захворювань і пропонує різні медичні програми, які дозволяють пацієнтові стежити за станом свого здоров'я. В усі медичні програми включені необхідні для цілі діагностики лабораторні аналізи, інструментальні обстеження та консультації лікарів для отриманння медичного висновку і визначення подальших дій для пацієнта. Окремою перевагою медичних програм обстеження є вартість, яка в сумі нижча за сукупну вартість тих самих видів діагностики, але придбаних окремо.

Програми комплексного профілактичного медичного обстеження в «Клініці Мануфактура»

• Програми спостереження вагітності:

Включають стандартний комплекс обстежень для вагітних з перших днів, обстеження з другого триместру вагітності або обстеження останнього триместру вагітності. Окремо розроблені програми «преміум», що будуть необхідні при спостереженні багатоплідної вагітності або вагітності при обтяженому діагнозі матері.

• Медичні програми для перевірки жіночого здоров'я:

Пропонується три програми, в яких скомбіновано обов'язкові та додаткові обстеження, що відповідають різним вимогам. Програми включають комплекси лабораторних тестів, УЗД органів малого тазу та черевної порожнини, оглядовий рентген легень, обстеження серця, стану органів травлення, гінекологічні обстеження. Вибрати програму медичного обстеження, яка відповідає вашим потребам можна тут.

• Медичні програми для перевірки чоловічого здоров'я:

Програми направлені на різні медичні запити і охоплюють комплекс лабораторних аналізів та інструменальних обстежень для перевірки стану сечостатевої системи, органів травлення, роботу серця та легені. Обрату потрібну програму можна тут.

• Програми для обстеження серця:

Пропонуємо два варіанти - стандартне медичне обстеження серця та розширений пакет комплексної перевірки серця.

• Група медичних обстежень «Ваше здоров'я» включають три різні програми:
    • Стандартне обстеження щитоподібної залози.
    • Діагностичний комплекс для перевірки органів травлення «Гастро Чек-ап».
    • Діагностичний комплекс на загальну перевірку стану здоров'я, яка відповідає щорічному диспансерному спостереженню

Обрати потрібний пакет обстеження можна тут.

• Онкологічні обстеження:

Це комплекси діагностики для виявлення злоякісної патології, розроблені окремо для чоловіків та жінок. Діагностика на рак має відмінності також для різних вікових груп, адже ризик розвитку раку з віком зростає. Тож наші програми також поділені на онкологічні чекапи для людей до 40 років та після 40 років. Детальніше тут: Онкологічний скринінг для чоловіків та Онкологічний скринінг для жінок.

Дитячі програми профілактичного обстеження

• Ми поділяємо програми медичного спостереження дітей на програми для немовлят з перших днів від народження до року. Це може бути базовий комплекс обстежень немовляти та більш поглиблений, який діє протягом усього року. Що входить у програми спостереження дітей до року за цим посиланням.
  • Також пропонується окрема програма, що включає профілактичне обстеження дитини у її перший місяць, третій та шостий місяць. Ознайомитися з програмою «Огляд дитини в 1, 3, 6 місяців».
  • Окремі програми: спостереження здоров'я дитини від 1 року до 3 років та програма для дітей різного віку.
  • У нас можна також пройти профілактичне обстеження для отримання стандартної медичної довідки до школи за формою №086-1/О.