приватные клиники киева приватна_онкологічна_лікарня_в_києві

Променеве лікування в Центрі Онкології

МЦ «Клініка Мануфактура» відкрила Центр Онкології для комплексного, повноціного і сучасного лікування онкологічних захворювань. Сучасне променеве лікування нашого центру забезпечується лінійним прискорювачем «Elekta Infinity» від компанії Elekta.

Променева терапія в нашому центрі виконується з використанням модернізованих технік візуального контролю (IGRT), модуляції інтенсивності (IMRT), дугової променевої терапії (VMAT) та радіохірургії (SRS). Такі передові технології апарату дозволяють лікарям виконувати безпосереднє опромінення тільки уражених раком тканин, не лише точно, але і максимально потужно, що зменшує час опромінення без зменшення його терапевтичного ефекту.

Ми проводимо променеве лікування більшості видів раку, де радіотерапія передбачена міжнародними протоколами, включаючи складні випадки онкологічних захворювань.

Детальніше про наш Центр Онкології.

Записатися на консультацію або лікування до променевого терапевта можна онлайн за формою «Записатися на прийом» або за телефонами клініки, вказаними на сайті.

Що таке променева терапія, як вона впливає на ракові клітини, коли призначається та інші важливі питання, ми розкриваємо у нашій статті Променеве лікування раку: знати більше.