Лікування раку молочної залози

Рак молочної залози лікується комплексно - поєднанням кількох методів, які включають місцеве лікування: онкохірургію та променеву терапію, та системне лікування: хімієтерапія та гормональна терапія. Хірургічна операція та опромінення - це методи, що лікують пухлини, не впливаючи на все тіло. Гормональні препарати корегують роботу ендокриних органів при гормонозалежних типах раку. Хімієтерапія впливає на всі клітини організму одночасно. Ці методи доповнюють один одного і разом в комплексі дають більший терапевтичний ефект і прогрес у лікуванні раку.

Лікування раку, у випадку раку молочної залози також, завжди індивідуальне і комплексне.

Індивідуальне означає підбір такого поєднання методів впливу на пухлину та патологічний процес в цілому, який найбільше підходить стану пацієнту та ймовірніше дасть позитивний результат. Тобто враховуються тип пухлини, її розташування і розмір, стадія хвороби, вік пацієнта і наявність ускладнень.

Комплексне означає поєднання всіх можливих методів лікування, їх грамотне та кваліфіковане поєднання: синхронність чи послідовність, інтенсивність та тривалість.

Лікування раку молочної залози об'єднує комплекс всіх методів сучасної онкології:

• хірургічне втручання
  • медикаментозне лікування
  • променеву терапію

Поєднання цих методів дає кращі результати, ніж застосування лише одного з них, але і залежить від індивідуальних характеристик захворювання.

Хірургічне втручання залишається основним способом видалення пухлини з організму у більшості випадків раку.

Медикаментозне лікування об'єднує гормональну терапію, хімієтерапію та її більш сучасні методи як імунотерапію та таргетну терапію.

Променева терапія та її підвид радіохірургія стали основними способами локального впливу на пухлину, що значно поліпшують можливості та ефективність хірургічної операції.

Лікування РМЗ в МЦ «Клініки Мануфактура»

В нашому Центрі Онкології ми проводимо лікування раку грудей всіма сучасними методами. В хірургії, коли це доцільно в індивідуальному випадку, ми застосовуємо лапароскопічні методи. Загалом же наші онкохірурги виконують всі види операцій на видалення пухлини молочної залози від радикальної мастектомії до органозбережних операцій, а також операції по реконструкції грудей та мамопластику.

В окремих випадках раку, при ранній стадії ми застосовуємо стереотаксичну радіохірургію, часто відому пацієнтам як кіберніж. Вся променева терапія в нашій клініці проводиться дистанційно на лінійному прискорювачу Elekta Infinity, що підтримує абсолютно всі методи сучасної радіотерапії, які зберігають високі показники ефективності, лишаючись максимально щадними для пацієнта, та мають широкі можливості контролю над дозою та зоною опромінення збоку лікаря. Про функціональні переваги нашого апарату для променевої терапії, читайте тут.

Ми проводимо курси хімієтерапевтичного лікування з індивідуальним підбором найбільш відповідних та ефективних препаратів, що мають доведену терапевтичну дію, порписані протоколи та стандарти безпеки за міжнародними документами онкологічних інституцій. Хімієтерапія може проводитися також препаратами таргетної та імунотерапії.

Як проходить лікування раку грудей

Лікування кожної пацієнтки проводиться за чітким, міжнародно визнаним в онкологічній практиці, алгоритмом:

• 1. Консультація клінічного онколога: вивчення результатів обстеження, попереднього лікування, призначається дообстеження, якщо це необхідно.
  • 2. Проведення міждисциплінарного онкологічного консиліуму: медичний висновок щодо стадії захворювання, симптомів та ускладнень спричинених раком, призначення індивідуального плану лікування, поєднання та послідовність методів терапії.
  • 3. Лікування: проведення призначених консиліумом курсів хімієтерапії, гормональної терапії, променевої терапії, проведення оперативних втручань.
  • 4. Реабілітація пацієнтки та контроль її здоров'я після досягнення ремісії.

В комплекс лікування входить паліативна допомога - спеціальний комплекс заходів, що допомагають пацієнткам відновитися після курсів хімієтерапії чи променевої терапії. Паліативне лікування може призначатися одночасно з курсами протипухлинного лікування або після них при появі побічних ефектів від хімієпрепаратів чи курсів опромінення.

В нашому Центрі ми проводимо повну діагностику раку, визначаємо тип та стадію захворювання та надаємо всі види протипухлинного лікування, що мають доведений терапевтичний ефект, відповідають міжнародним протоколам лікування та максимально націлені на результат - повне одужання або досягнення тривалої ремісії, підтримка якості і тривалості життя онкохворої.

При проведенні хірургічної операції на видалення пухлини або всієї молочної залози пацієнтка може розраховувати на відновлення форми та виду грудей або за допомогою пластичної хірургії, або реконструкції грудей в нашій клініці. Така операція буде грамотно вписана в загальний план лікування від раку з урахуванням всіх необхідних його етапів.

Ми також надаємо окремі послуги протипухлинного лікування, як операції, променеву терапію чи курси хімієтерапії, так і паліативну допомогу чи необхідну діагностику з урахуванням отриманого лікування в інших онкологічних клініках.

Як потрапити на лікування в Центр Онкології «Клініки Мануфактура»

Для отримання окремої послуги або повного курсу лікування від раку необхідно записатися на консультацію до клінічного онколога нашого центру.

Після огляду та консультації онколога, в той самий або найближчий день проводиться міждисциплінарний онкологічний консиліум, який складає індивідуальний план лікування, що відповідає вашому діагнозу, стадії раку та загальному стану.

Лікарям знадобиться повна медична документація, що стосується захворювання, тому на консультації клінічного онколога необхідно мати з собою всі висновки попередніх обстежень, результати аналізів та виписки лікарів. Якщо буде необхідне додаткове діагностичне обстеження, його призначать додатково.

За напрямком
За послугою